سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 347009
۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
خبر گزاری حوزه

حوزه/ معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از ارائه نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا به گردشگران خارجی خبر داد.

حجت الاسلام محمد زارعان در گفتگو با  خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح تذکر لسانی امسال همچون سال‌های گذشته در 24 شهر استان اصفهان اجرا شد.

معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به این که  تذکر به افراد هنجار شکن به دو صورت تذکر لسانی و تعهد کتبی انجام می شود، تاكيد كرد: آمران به معرون و ناهیان از منکر با حفظ شخصیت افراد و  کرامت انسانی آنان به انجام وظیفه می پردازند.

وی ادامه داد: آمران به معروف ابتدا با اهدا گل و همچنین تقدیم بسته‌های فر هنگی اقدام به ارشاد افراد هنجار شکن می کنند و در صورت تکرار و یا اصرار به منکر، نیروی انتظامی وارد عمل شده و تعهد کتبی از فرد گرفته می‌شود.

معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با تشریح هدف این ستاد از توزیع بسته‌های فرهنگی، گفت: در بسته‌های فرهنگی به موضوعاتی همچون بازی‌های کودکانه، هوش و معرفت و همچنین توصیه‌های اسلامی پرداخته شده‌

وی به تحویل نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی به گردشگران خارجی اشاره کرد و گفت: در این راستا از افراد مسلط به زبان‌های خارجی برای ارائه توضیحات لازم  به گردشگران خارجی کمک گرفته ایم 

معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان همچنین از ارائه کتاب‌های خداشناسی و اسلام‌شناسی به زبان لاتین به گردشگران خبر داد و افزود: این اقدام توسط میراث فرهنگی کاشان انجام گرفته که قابل تقدیر است.

وی با بیان این که در تهیه محتوای این بسته‌ها، دستگاه‌های فرهنگی مشارکت فعال داشته‌اند، خاطرنشان کرد: بازخوردهای مناسبی از این بسته‌های فرهنگی دریافت کرده‌ایم.

حجت الاسلام زارعان همچنین از ارسال بسته‌های فرهنگی به صورت بلوتوث برای مسافران نوروزی خبر داد و ابراز داشت: همکاری نزدیک دستگاه‌های فرهنگی در هفته اول نوروز و همچنین همراهی و رعایت شئونات اسلامی توسط مردم حاکی از کاهش ناهنجاری‌ها و رشد فرهنگی مردم است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ستاد امر به معروف در 24 شهر استان اصفهان، افزود: بیشترین آمران به معروف در مرکز استان مستقر هستند.

حجت الاسلام زارعان در پایان ورود گردشگران خارجی را یک فرصت برای توسعه و ترویج اسلام نام محمدی(ص) دانست و اظهار کرد: با برخورد مناسب با گردشگران می‌توان از این فرصت سود جست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha