سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
ولایی سپاه عاشورا

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به آثار و پیامد های منفی شبکه های ماهواره ای، تاکید کرد: هیچ توطئه ای نمی تواند به ملت ایران ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام ولایی، امروز در جشن میلاد کوثر که به همت حوزه علمیه خواهران و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بناب، در مصلی اعظم این شهر برگزار شد. با اشاره به جایگاه زن در جامعه امروز، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگوی کاملی برای زنان عالم است.

وی، چادر را حجاب برتر خواند و افزود: چادر حریمی است که از زن در مقابل نامحرم محافظت می کند و امنیت و آرامش یکی از برکات و امتیازات آن است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به آثار و پیامد های منفی شبکه های ماهواره ای، تاکید کرد: هیچ توطئه ای نمی تواند به عقاید و اعتقاد ملت ایران ضربه بزند.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: دشمن می داند و به این نتیجه رسیده است که نمی تواند با هیچ روشی به ایران صدمه بزند، به همین دلیل با تبلیغات گسترده، ماهواره و اینترنت وارد خانه های ما شده تا بی حیایی و بی عفتی را در جامعه رواج دهد و بنیان خانواده ها را از هم بپاشد.

وی با اشاره به حربه های دشمن در خصوص زنان ایرانی، گفت: دشمن در صدد شبیه کردن زن به مرد و مرد به زن در جامعه می باشد که بسیار خطرناک است و باید زنان و مردان جامعه ما هوشیار و بیدار باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: زنان جامعه اسلامی باید سعی کنند از حضرت فاطمه زهرا(س) الگو گرفته و همواره مواظب حجاب خود و فرزندان خویش و پاسدار عفت باشند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha