سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 347842
۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
قرآن

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری رقابت علمی قرآن و حدیث با حضور 150طلبه خبرداد

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، با اشاره به برنامه های معاونت تهذیب حوزه علمیه استان ایلام اظهارداشت: بعد از برگزاری با شکوه مسابقات سراسری قرآن و حدیث در رشته های قرائت ،ترتیل، حفظ،اذان و دعا خوانی، مسابقات کتبی هر روز با قرآن و حدیث،حفظ جزء سی، هروز با حدیث و شکوه نجوا در استان در حال برگزاری است که با استقبال بسیار خوبی از طرف طلاب استان  مواجه  شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام، با اشاره به برگزاری مسابقات کتبی قرآن و حدیث در حوزه ایلام ادامه داد:  بیش از 150طلبه در این مسابقه ثبت نام کرده و  کتب مربوطه را تحویل گرفتند.

وی با اشاره به اهداف این مسابقه بیان داشت: این مسابقات  تاثیر بسیار خوبی بر روی طلاب از جهت  آشنای با مفاهیم قرآن و حدیث داشته و باعث ایجاد فضای بسیار نورانی در مدارس علمیه شده است.

به گفته وی،امروز باید وقت آزاد طلاب را با مسائل قرآنی و اخلاقی پر کرده و فضایی ایجاد کنیم تا با شرکت در این مسابقات در رقابتی سالم به تحصیل علوم مورد نیاز خود بپردازند.

حجت الاسلام گلی، با بیان اینکه طلاب علاقه مند به شرکت در مسابقات کتبی قرآن و حدیث  تا روز مسابقه امکان ثبت نام دارند، بیان داشت:آزمون این  مسابقات کتبی سوم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در حوزه علمیه استان ایلام برگزار خواهدشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha