شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
15

حوزه/ در نشست مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه و معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور با مدیر و معاونان حوزه استان کرمانشاه، مسائل و مشکلات حوزه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در نشست حجج اسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه و عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش و امورحوزه های علمیه کشور با مدیر و معاونان حوزه استان کرمانشاه، فعالیت ها و مسائل و مشکلات  حوزه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام موسوی، مدیر حوزه استان کرمانشاه، در این جلسه، با ارائه گزارشی از فعالیت ها و  برنامه های حوزه استان، گفت: پس از تاسیس مدیریت استانی تاکنون، قریب به هزار و 200 طلبه جذب حوزه های استان شده اند که با شرایط مطلوب در حال تحصیل هستند.

وی با اعلام این که حوزه استان در عرصه های آموزشی، علمی، پژوهشی و تهذیبی رشد مطلوب و چشمگیری داشته است، افزود: پیشرفت های خوبی در زمینه عمرانی و زیرساخت های حوزوی حاصل شده و به امور رفاهی طلاب نیز توجه خوبی شده است.

مدیر حوزه علبمیه استان کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد: حوزه استان تعامل مطلوبی با ارگان ها و سازمان های مختلف به ویژه دستگاه های فرهنگی دارد.

در ادامه این جلسه، معاونین حوزه استان کرمانشاه نیز گزارش هایی از حوزه فعالیت خود و پیشرفت ها و موفقیت های حاصله و همچنین مشکلات پیش رور را ارائه دادند.

*ابراز رضایت از عملکرد حوزه استان

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های کشور نیز با ابراز رضایت و از پیشرفت ها و موفقیت های حوزه استان، گفت: کرمانشاه بیست و چهارمین استانی است که عملکرد و مسائل و مشکلات آن مورد بررسی قرار می گیرد و انشاءالله تلاش می شوند تا حوزه های استان ها با شتاب بیشتری به تربیت طلاب توانمند بپردازند.

برپایه این گزارش، شواری حوزه علمیه استان کرمانشاه نیز شب گذشته با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و حجج اسلام والمسلمین نواب و فرحانی و همچنین اعضای این شورا تشکیل جلسه داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha