یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله جوادی آملی

حوزه / حضرت آیت الله جوادی آملی خطاب به وزیر ارتباطات گفتند: فضای مجازی را باید تبدیل به فضای حقیقت کنید و به جای دشمنان، شما باید پیام اسلام را برسانید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلیدظهر امروز در دیدار دکترواعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که امروز نه عقب گرد و نه توقف مجاز است، اظهار داشتند: مجاز را می شود کنار زد، اما حقیقت را نمی شود.

ایشان با بیان این که امروز روابطی که از فضای مجازی داریم بیش از روابط چهره به چهره است، تصریح کردند: امروز دانشجویان با فضای مجازی ارتباط بیشتری دارند؛ باید باور کنیم سیم و تلویزیون حقیقت نیست؛ اما افکار و معرفت حاصل از آن حقیقت است.

معظم له با اشاره به اینکه چرا جوانان ما باید به گونه ای تربیت شوند که فکر کنند در آمریکا خبر خاصی است، اظهار داشتند: چرا ما این باور را نداریم که مرگ پوسیدن نیست؛ مرگ چاله و گودال نیست. 

این مرجع تقلید با بیان اینکه ایران یکی از بهترین سرزمین ها است، تصریح کردند: مگر می شد ایران را با چند عرب تسخیر کرد؛ نیاکان ما اسلام را پذیرفتند چون باور کردند و متوجه شدند بهترین دین است.

حضرت آیت الله جوادی آملی خطاب به وزیر ارتباطات تاکید کردند: فضای مجازی را باید تبدیل به فضای حقیقت کنید و به جای دشمنان، شما باید پیام اسلام را دهید.

ایشان با بیان این که حرف انبیا برای ما آشنا است؛ چرا که در ذات ما نهفته است،  تصریح کردند: در فضای مجازی مصالح و زشتی ها را بگیرید و زیبایی ها را بگویید.

معظم له بر ضرورت ترویج کلام بزرگان حوزه و دانشگاه در فضای مجازی تاکید کردند و گفتند: مردم می شنوند؛ چرا که خداوند ما را بدون عقل خلق نکرده است.

این مرجع تقلید با انتقاد شدید از کسانی که امروز مدعی هستند خادم الحرمین می باشند، ابراز داشتند: امروز این افراد به کشور مظلوم یمن در روز روشن حمله کرده اند؛ این ها خیال می کنند مرگ آخر کار است در حالی که اگر باور کنند انسان هرگز نمی میرد و مرغ ملکوتی می باشد، آبرومندانه رفتار می کنند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان با اشاره به اینکه غربی ها در جنگ جهانی اول و دوم حداقل 70 میلیون نفر را کشتند و امروز بالای قبرها ایستاده اند، گفتند: حقیقتی نیز در دنیا داریم که 72 نفر، عالم را بعد از چندین قرن قبضه کرده اند و سال گذشته علی رغم دشمنی هایی که در طول تاریخ با اهل بیت(ع) شد، میلیون ها نفر در اربعین با پای پیاده به زیارت ایشان رفتند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    حوزه هم باید زحمت بکشد و مطالب حقیقی تهیه و در فضای مجازی حضور پر رنگ داشته باشد