پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خالدی

حوزه/ شیخ خالدی اقدام کنگره آمریکا را توطئه ای برای تجزیه عراق و دخالت آشکار در امور عراق دانست و تاکید کرد: همه گروه ها و رسانه ها باید با جدیت در برابر این اقدام بایستند تا جلوی آن را بگیرند؛ چرا که نه اهل سنت و نه اکراد سودی از این توطئه نمی برند.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین خالدی امام جمعه موقت نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته مخالفت خود را با تصمیم اخیر کنگره آمریکا در مورد عراق اعلام کرد و آن را اقدامی خطرناک علیه عراق و مردم عراق توصیف کرد.

شیخ خالدی گفت: هدف آمریکایی ها از این تصمیم فرسایش عراق و تخریب پیروزی های عراق علیه تروریست ها است. وی اخبار قتل عام ثرثار را شایعاتی دانست که هدف از آنها سرپوش گذاشتن بر پیروزی های نیروهای امنیتی و بسیج مردمی است.

وی در ادامه سخنان خود اقدام کنگره آمریکا را توطئه ای برای تجزیه عراق و دخالت آشکار در امور عراق دانست و تاکید کرد: همه گروه ها و رسانه ها باید با جدیت در برابر این اقدام بایستند تا جلوی آن را بگیرند؛ چرا که نه اهل سنت و نه اکراد سودی از این توطئه نمی برند. ایشان در ادامه از همه مردم عراق خواست متوجه معرکه حقیقی خود باشند.

امام جمعه نجف اشرف گفت: نیروهای بسیج مردمی با امکانات اندک خود کشور را از توطئه ای بزرگ نجات دادند و هیبت عراق را به آن بازگرداندند. وی از دولت عراق نیز خواست از بسیج مردمی حمایت کند و خانواده های شهدا تحت پوشش بگیرد و به روند درمان مجروحان تسریع بخشد.

وی خاطر نشان کرد حمله مغرضانه به بسیج مردمی برای سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای این نیروها است و شایعاتی نیز که در مورد قتل عام ثرثار بر سر زبان ها افتاده، با همین هدف می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha