پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
شاه جعفری

حوزه/ یکی از برنامه های دشمنان سوق دادن مومنین به سوی انجام گناه است؛ و لذا با ترویج مفاسد و لقمه ناپاک در جامعه، قطعا هیچ محبتی نسبت به ولایت وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام غلامرضا شاه جعفری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران به تاثیر امیر المومنین(ع) و ولایت در سعادت فرد و جامعه تصریح کرد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان اینکه ذکر علی(ع) موجب پاکی گناهان انسان می شود، افزود: رسول اکرم(ص) فرمودند «ذکرُ علیٍّ عباده»، هر کس که فضیلت های امیرالمومنین علی(ع) را بشنود، و آن فضیلت را بپذیرد، خداوند آن گناهانی را که با گوش انجام داده است، پاک می کند. و اگر آن فضیلت را بنویسد یا بخواند یا ببیند خداوند متعال همه گناهانی را که با دست و چشم و زبان انجام داده است، همه را پاک می کند. این روایت در بیان فضیلت حضرت علی(ع) فوق العاده است.

حجت الاسلام شاه جعفری با اشاره به اینکه دشمن در صدد قطع ارتباط عاطفی بین ما و ائمه(علیهم السلام) هستند، گفت: یکی از برنامه های دشمنان سوق دادن مومنین به سوی انجام گناه است؛ و لذا با ترویج نطفه ناپاک، رحم ناپاک و لقمه ناپاک؛ در جامعه هیچ محبتی نسبت به ولایت وجود نخواهد داشت. بنابراین مؤمنین و پیروان اهل بیت(علیهم السلام) باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان هوشیار باشند. چرا که ریشه محبت و ارتباط عاطفی با ائمه معصومین(علیهم السلام) در نطفه پاک، رحم پاک و لقمه پاک است و بدون شک عشق و محبت مؤمنین نسبت به علی(ع) مانع از انجام گناه خواهد شد.

 

        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha