شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
1

حوزه/ طلاب و روحانیون زندگی خود را وقف خدمت به دین و مردم کرده اند و در این بین نمی توان از نقش ارزنده خانواده های آنان چشم پوشی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیر و معاونین حوزه علمیه استان یزد با حضور در منازل اساتید مدرسه علمیه شهرستان میبد، از تلاش های خالصانه آنها در عرصه تربیت طلاب توانمند و همچنین حمایت ها و همراهی خانواده های اساتید تقدیر کردند.

 مدیر حوزه علمیه استان یزد، در این دیدارها، به نقش خانواده های طلاب و اساتید در موفقیت های آنها اشاره کرد و گفت: بی گمان نقش خانواده ها در موفقیت اساتید و طلاب بسیار حائز اهمیت است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به مشکلات و سختی های زندگی طلبگی، تصریح کرد: انسانی که بخواهد در صحنه اجتماع نقش آفرینی کند و در مقابل جبهه تا دندان مسلح استکبار  بایستد و به ترویج آموزه های اهل بیت(ع) بپردازد، قطعاً با سختی‌هایی مواجه می‌شود.

وی با اشاره به الگوگیری آحاد جامعه از زندگی طلبگی، تاکید کرد: خانه هر طلبه یک قرارگاه عبادی، علمی و جهادی برای اسلام است و باید ایمان، تقوا، بصیرت، اخلاق و صمیمیت در آن موج بزند.

مدیر حوزه علمیه یزد در ادامه بزرگ‌ترین خدمت را خدمت به جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: طلاب و روحانیون زندگی خود را وقف خدمت به دین و مردم کرده اند و در این بین نمی توان از نقش ارزنده خانواده های آنان چشم پوشی کرد.

برپایه این گزارش، اساتید مدرسه علمیه میبد نیز با تقدیر از مدیر و معاونان حوزه استان یزد، مسائل و مشکلات خود را با آنان در میان گذاشتند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha