شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شیخ نمر

حوزه/ در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر، عالم عربستانی، تجمع اعتراض آمیز طلاب خوزستانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام آلبوکل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب خوزستانی در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر خبر داد و گفت: این تجمع فردا، بیست و سوم اردیبهشت در مدارس علمیه استان خوزستان برگزار می‌شود.

مسئول پیگیری های ویژه حوزه علمیه استان خوزستان، با اشاره به تجمع طلاب مدارس علمیه شهرستان اهواز تصریح کرد: تجمع مدارس علمیه شهرستان اهواز به صورت متمرکز در مسجد اعظم، جنب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، از ساعت ۱۱ ظهر برگزار می شود.

وی به حضور علما و اساتید مدارس علمیه اهواز در این تجمع اشاره کرد و گفت: در این تجمع که با حضور علمای شاخص خوزستانی برگزار می شود، یکی از سخنرانان مطرح کشوری به سخنرانی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام آلبوکل، ضمن محکوم نمودن اقدامات اخیر حاکمان عربستانی در تجاوز به یمن و صدور حکم اعدام شیخ نمر اظهار داشت: حاکمان عربستانی برای خوش رقصی در برابر مستکبران غربی دست به هر اقدامی می زنند.

وی با بیان این که دولت عربستان پرچم شیعه کشی و جنگ با مسلمانان را برافراشته، گفت: همه مسلمانان باید در برابر جنایات، کشتار و توطئه‌های حکومت آل سعود بپا خیزند.

حجت الاسلام آلبوکل با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در قبال نقض حقوق بشر از سوی حکومت آل سعود گفت: مجامع طرفدار صلح هر کجا که مسئله‌ای به نفع و سود اربابانشان باشد، سکوت می‌کنند و این مهم باید از سوی روحانیت شیعه در سراسر جهان گسترش یابد و روشنگری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha