یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
کد خبر: 350212
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
حوزه خواهران

حوزه/ در جشنواره برترین های حوزه های علمیه خواهران که در اردوگاه نرجس خاتون قم برگزار شد از 56نخبه علمی و پژوهشی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مریم الهی پور امروز در جشنواره برترین های حوزه خواهران با اشاره به برگزاری  این جشنواره گفت: مقام معظم رهبری وظایف بسیاری را برای طلاب جوان ترسیم فرموده اند که باید در این عرصه کار جدی انجام شود.

وی افزود: سعی شده است در حوزه تربیتی و اخلاقی و مدیریتی این مسایل را در رشد طلاب در نظر بگیریم؛ طلاب نخبه در حوزه علمیه خواهران بسیار زیاد هستند ولی امسال 156طلبه نخبه به قم دعوت شده اند.

دبیر همایش برترین های حوزه علمیه خواهران بیان کرد: در این همایش برترین های حوزه علمیه خواهران در سه بخش آموزش، پژوهش و فرهنگی انتخاب شدند و  برنامه های مختلفی برای رشد پژوهشگران جوان طلبه خواهر در سطوح مختلف در نظر گرفته شد که امسال در این همایش 65 نخبه پژوهشی انتخاب و تجلیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کتابخانه ای نیز مسابقه ای برگزار شد که در این راستا 49 طلبه برتر در حوزه کتابخانه ای انتخاب شدند؛ در بخش وبلاگ برتر نیز نخبگان این عرصه انتخاب و ازآنان تجلیل شد.

دبیر همایش برترین های حوزه علمیه خواهران گفت: دبیر دانش آموخته و مربی طرح ارتقا و بهترین دل نوشته نویسان عمره حوزه علمیه خواهران و در بخش مشاوره و نویسنده برتر نیز در این همایش مورد تجلیل واقع شدند.

الهی پور خاطرنشان کرد: برنامه های امروز نیز در دو بخش عمومی و اختصاصی نخبگان است که امیدواریم در بخش اختصاصی مطالبات نخبگان دریافت و به بهترین شکل به آنها پاسخ دهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha