چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
مبلغان

حوزه/ همایش مبلغان و مدیران مدارس طرح امین و همگانی، پیش از ظهر امروز در خانه معلم استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه»، در ابتدای این مراسم  یکی از مبلغان طرح امین در مدارس استان قم برگزاری طرح امین را موجب شکوفا شدن نهاله های دینی در مدارس استان و رشد معنویت در این مدارس دانست و بر لزوم توسعه این مدارس در سراسر کشور تاکید کرد.

در ادامه دو تن از مدیران مدارس طرح امین از حضور حوزویان و مبلغان در مدارس آموزش و پرورش تجلیل کردند و این حضور را زمینه ساز رشد معنوی و فکری دانش آموزان دانستند.

در ادامه حجت الاسلام شریفی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان  قم گفت: در سال 91 تعداد این مدارس در استان قم 11 مدرسه بود که در ابتدای کار نیز با استقبال چندانی نیز مواجه نشد ولی کارکرد گسترده حوزویان باعث شد که این تعداد در سال بعد به 61 مدرسه برسد.

در سال 93 این تعداد مدارس به 100 مدرسه ارتقا یافت و این رشد به حسب مبلغین و مبلغات در سطح مدارس استان قم بوده است.

آیت الله حسینی بوشهری سخنرانی بعدی این همایش بود که در سخنانی گفت: : امروز دنیا، کانون شبهه شده است و این شبکه های اجتماعی غوغا می کنند؛ در گذشته دشمن از بیرون مرزها می جنگید، ولی امروز دشمنان ما قصد تسخیر افکار و باورهای ما را دارد؛ امروز دشمن در خانه ها با ما می جنگد و تفکرات خود را به والدین و فرزندان القا می کند؛ در این زمینه حوزه و آموزش و پرورش باید دست در دست هم بگذارند تا نسل جوان و کشور را نجات دهند.

 

دژاکام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در سخنانی با تقدیر از حوزه علمیه برای مشارکت در این طرح بزرگ، توسعه این مدارس را بیمه کننده آینده نسل جوان کشور دانست.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت ها و طرح های انجام شده در مدارس امین استان قم توسط مبلغان و روحانیون حاضر در مدارس برگزار و مخاطبان در جریان این فعالیت ها قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha