یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله مکارم

حوزه/ حضرت آيت الله مكارم شيرازي گفتند: مسجد مقدس جمكران شجره طيبه اي است كه به دستور مستقيم حضرت مهدي(عج) و در واقعيت رخ داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه»،  این مرجع تقلید عصر امروز  در آيين افتتاح دارالشفاي حضرت مهدي (عج) مسجد مقدس جمكران و آغاز جشن های نیمه شعبان در این مسجد اظهارداشتند: مسجد مقدس جمکران مکانی است نوراني و مقدس که با دستور خود حضرت ساخته شده و امروز وعده گاه عاشقان و دلداگان حضرتش مي باشد.

اين مرجع  تقلیدبا اشاره به روايت هاي رسيده مبني بر زمان ظهور و وقايع آن دوران اظهارداشتند: در خصوص فراهم شدن مقدمات ظهور برخی این نظر را اعلام می‌کنند زمانی که همه جا را فساد فرا بگیرد ظهور حضرت محقق می‌شود در حالی که در قرآن کریم آمده است زمین میراث بندگان صالح خواهد بود.

حضرت آيت الله مكارم شيرازي به برخي از وظايف منتظران اشاره كردند و افزودند: همانطور كه مي دانيد همگان براي ظهور و تعجيل در فرج منجي عالم بشريت وظايف و رسالت هايي بر دوش داريم كه خودسازي مهمترين اين وظايف است.

معظم له در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به جايگاه رفيع و نوراني اين مكان مقدس گفتند: دلیل برخی از مخالفت‌ها و اظهار نظرهای نادرست درباره مسجد جمکران دلیل مشخصی ندارد و امروز مسجد مقدس جمکران به مرکزی با جاذبه‌های معنوی بسیار برای تربیت نفوس تبدیل شده و نمازی در این مسجد قرائت می‌شود که سراسر توحید است.

انتهاي پيام /  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha