جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
شاه آبادی

حوزه / اگر ملت ایران و این رهبری و مراجع ایران در روی زمین نبودند مشخص نبود چه بلایی بر سر این زمین و ملت ها می آمد و اگر شعله هایی از ظلم ستیزی در جهان مشاهده می شود به برکت ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی سحرگاه امروز در مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم گفت: انتظار حضرت ولی عصر(عج) ویزگی های خاصی دارد که رعایت آنها در تقرب انسان به درگاه الهی نقش مهمی دارد.

وی افزود: یکی از کارهایی که همیشه بندگان صالح خدا و منتظران حضرت باید انجام دهند، دعا برای فرج و اظهار تبعیت کامل از فرامین آن حضرت که در رعایت اصول دینی متجلی است، می باشد.

این محقق حوزه بیان کرد: ظهور حضرت ولی عصر(عج) در واقع بزرگترین آرزوی بشریت است که از ابتدای خلقت آدم(ع) در روزی زمین چنین آرزویی همیشه با بشر بوده است و ظهور حضرت تحقق این آرزو است.

وی گفت: آرزوی همه بشریت تحقق عدل در روی زمین است و کاری که امام ما انجام می دهند تحقق همین عدل است که به تعبیر روایات صحیحه ما زمانی این عدل جاری می شودکه زمین پر از بی عدالتی است و حضرت با ظهور خود این عدل را اجرا می کنند.

این  محقق حوزه بیان کرد: امروز روزگاری را مشاهده می کنیم که دنیا به دست ستمکاران و دیکتاتورهای جدید دست به دست می شود و هر کاری که دوست دارند به سر این مردم در سراسر جهان در می آورند و در واقع خود را صاحب این جهان می دانند.

وی گفت: متاسفانه هنوز رگه هایی از فرعونیت در انسان به قوت خود باقی است و انسانهایی که با زور اسلحه و تکیه بر دستگاه های امنیتی و نظامی خود بر دنیا تسلط دارند از هر حربه های برای اثبات این فرعونتیت و اعلام خدایی بر زمین استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی بیان کرد: به جرات می گوییم که اگر ملت ایران و این رهبری و این مراجع ایران در روی زمین نبودند مشخص نبود چه بلایی بر سر این زمین و ملت ها می آمد و اگر شعله هایی از ظلم ستیزی در جهان مشاهده می شود به برکت ملت ایران است.

وی گفت: امروز این ملت به رغم تمام فشارها و سختی هایی که در مسیر حق خود تحمل می کند ذره ای از آرمان های خود دست برنداشته است و به همین ترتیب نیز باید راه مبارزه با طاغوتیان را ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی بیان کرد: متاسفانه امروز بسیاری ادعای خداپرستی می کنند ولی خدا را نمی شناسند و در اعمال خود ذره ای این خداپرستی را اعمال نمی کنند و همیشه به دنبال استفاده از مسیر های غیر خدایی هستند.

وی گفت: متاسفانه هنوز بسیاری از مردم خدا را رازق نمی دانند و دیگران و استفاده از مسیرهای ناروا برای به دست آوردن منافع مالی را راه چاره می دانند؛ متاسفانه امروز بسیاری از مردم خداوند را منتقم و منعم و جبار و ستار و... نمی دانند و به هر روشی برای رسیدن به منافع خود دست می زنند وحتی در مواقع پشیمانی هم به سوی خدا نمی آیند.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی بیان کرد: انسان باید در هر لحظه ای این بندگی به خدا را در کردار و رفتارش متجلی کند و این بندگی باید جزیی از وجود انسان باشد تا انسان به معرفت حقیقی برسد و اگر چنین نشود انسان قطعا گرفتار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha