شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روحانیون

حوزه/ همایش روحانیون اعزامی به یگان های سپاه در سراسر کشور با سخنرانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در قم برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در این مراسم که با حضور بیش از 350 نفر از مبلغین  در سالن اجتماعات تیپ 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) برپا شده بود به نقش روحانیت که ادامه دهنده راه انبیا و ائمه در تبلیغ دین است اشاره کرد و گفت:  افتخار روحانیت این است که همیشه سنگر نشین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله بوده و از اهل بیت یاد گرفته اند در دفاع از دین همه دارائیشان را در طبق اخلاص قرار دهند.

وی افزود: برای دفاع صحیح از دین ،باید ضمن داشتن  درک درست از واقعیات ، اسلام را بشناسد و بتواند از اسلام طبق شرایط روز نسخه بنویسد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر ؛ فرمانده تیپ مستقل امام جعفر صادق(علیه السلام)  ضمن  عرض خیر مقدم، سفارشات اکید مقام معظم رهبری در موضوع امر به معروف ونهی از منکر ومواضع معظم له در ترسیم بایدها ونبایدهای  مذاکرات هسته ای و نیز دغدغه ایشان در تحریف شخصیت حضرت امام خمینی  (ره) را مورد توجه قرار داد و از مبلغین درخواست نمود در سخنرانی های خود این موضوعات را مورد توجه جدی قرار دهند.              

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha