چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 351916
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
صالحی منش

حوزه / استاندار قم امروز با حضور در مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش صبح امروز با حضور در مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از بخش های مختلف این مرکز از جمله خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد.

استاندار قم در این بازدید که با حضور حجت الاسلام و المسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولین استانداری برگزار شد، از نزدیک در جریان فعالیت های اطلاع رسانی این مرکز قرار گرفت.

بر اساس این گزارش  در ابتدای این بازدید حجت السلام والمسلمین مولایی مدیر عامل خبرگزاری حوزه، ضمن خیرمقدم به نماینده عالی دولت در استان قم، گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه کرد و در ادامه سردبیران خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه استاندار قم را در جریان فعالیت های سامانه های خبری حوزه و نحوه تعامل و همکاری با دفاتر مراجع معظم تقلید، مراکز و بخش های مختلف حوزه قرار دادند.

در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش  در نشستی با  مدیر مرکز اطلاع رسانی حوزه های علمیه، سردبیران، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری حوزه با تقدیر از فعالیت های خبری و اطلاع رسانی سامانه خبری حوزه، بر لزوم تقویت خبرگزاری حوزه و اطلاع رسانی  از فعالیت ها و دستاوردهای حوزه های علمیه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha