شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
566

حوزه / شماره دهم فصلنامه تخصصی مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی به صاحب امتیازی موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی و مدیر مسئولی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد محسن دعایی منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، در این شماره از فصل نامه مطالب متنوع و خواندنی در خصوص جمعیت و سیاست‌های تشویقی افزایش جمعیت منتشر شده است.

از جمله مطالب این شماره از فصلنامه می توان به عناوینی چون؛ اصلاح الگوی تعدد زوجات، خروج از معضلات جمعیتی، افزایش جمعیت با به کار گیری راهکارهای مدیریت معاش  و فقر زدایی در خانواده، راهکارهای تربیتی در خانواده پر جمعیت، جمعیت و آماده سازی خانه، سیاست‌های تشویقی افزایش جمعیت در کشورهای مختلف، عوامل اجتماعی و تاثیرگذار در افزایش جمعیت و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده نام برد.

پایان بخش این شماره از فصلنامه، گزارشی از همایش کاهش جمعیت، ضربه‌ای سهمگین بر پیکره مسلمین است که با همکاری قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) در مشهد برگزار شده بود.

علاقه مندان فصلنامه علوم و معارف اسلامی می‌توانند جهت تهیه این فصلنامه به نشانی:  www.isin.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 051-32285800  تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha