چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌‌الاسلام لک‌زایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي گفت: بايد ديدگاه‌هاي مراجع معظم تقليد به شيوه رسانه‌ها، شبكه‌هاي اجتماعي و ديگر قالب‌هاي جوان پسند به جامعه ارائه شود.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»، به نقل از روابط عمومي انتشارات حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني،حجت‌الاسلام والمسلمین  نجف لك‌زايي با بيان اينكه حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني از جمله مراجعي است كه به صورت علمي در بحث مهدويت وارد شده است، تصريح كرد: اين مرجع تقلید  آثار فراواني در زمينه مهدويت به تحرير در آورده اند، ولي كمتر كسي در جامعه از اين موضوع خبر دارد كه بايد با استفاده از ابزارهاي رسانه‌اي در جامعه اطلاع‌ رساني شود.

وي با تاكيد براينكه معظم له  در زمينه مهدويت به صورت علمي وارد شده است، عنوان كرد: بايد با استفاده از آثار اين مرجع فرهيخته مباحث علمي در زمينه مهدويت را در جامعه سامان داد.

رئیس  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي ادامه داد: بايد ديدگاه‌هاي اين مرجع تقليد در زمينه مهدويت به شيوه رسانه‌ها، شبكه‌هاي اجتماعي و ديگر قالب‌هاي جوان پسند به جامعه ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین لك‌زايي با تاكيد براينكه جامعه را بايد براي ترويج بحث‌هاي مهدوي آماده كرد، گفت: براي رسيدن به اين مهم بايد آثار مهدوي مراجع و بزرگاني مانند حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني را در نمايشگاه‌هاي ملي و بين‌المللي به نمايش گذاشت كه اين اقدام مي‌تواند تاثير مثبتي در زمينه ترويج مباحث مهدوي داشته باشد.

وي با تاكيد براينكه حضرت آيت‌الله صافي داراي شخصيتي فرهنگي مذهبي است، عنوان كرد: اين مرجع تقليد اشعاري دارند كه كمتر كسي از شاعر بودن ايشان مطلع است و بايد اشعار ايشان در قالب لوح فشرده و نرم افزار تدوين و در جامعه ارائه شود تا عموم جامعه بدانند كه يك مرجع تقليد در كنار دغدغه‌هاي فقهي دستي نيز بر ادبيات دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha