جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
قدر

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام با اشاره به اهمیت لیالی قدر از برگزاری مراسم شب احیا با حضور طلاب و عموم مردم در این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ایلام، با اشاره به فرا رسیدن ایام لیالی قدر، اظهارداشت: مراسم با شکوه لیالی قدر طبق سنوات گذشته در  مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهرستان ایلام با حضور پرشور طلاب و مردم برگزار می گردد.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب و چشم گیر مردم از برنامه های این حوزه  ،مراسم شب های قدر در فضای مسجد و حسینیه برگزار می باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام، با اشاره به برنامه های  این حوزه در لیالی قدر تصریح کرد: در این سه شب از بیانات حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده  ولی فقیه در استان، و حجج الاسلام سفرلکی  مسئول نمایندگی نهاد دانشگاه ایلام و مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان و مداحی ذاکرین اهل البیت (ع) استفاده خواهد شد.

وی بیان داشت : برنامه های این حوزه راس ساعت 22:30 تا نزدیک سحر برگزار خواهد شد که در کنار سخنرانی و مداحی مناجات خوانی ، قرائت جوشن کبیر و دعا های وارده این شب  بزرگ و سرنوشت ساز اجراء می شود

حجت الاسلام گلی، خاطر نشان ساخت : خوشبختانه حوزه علمیه ایلام  توانسته با برگزاری برنامه های معنویی و اخلاقی سازنده و مناسب و متولی شدن در برگزاری موفق برنامه های عمومی جایگاه بسیار خوبی در بین مجریان برگزاری کننده در استان پیدا نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha