شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
رایانه

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، از برگزاری کلاس های آشنایی با مبانی کامپیوتر برای طلاب این مدرسه در طول تابستان خبرداد.

خانم زهرا خوشبخت در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه این کلاس تا پایان مرداد ماه برای طلاب در مدرسه دایر است هدف از برگزاری این کلاس را افزایش دانش و آگاهی طلاب در رابطه با مضامین اخلاق عمومی در جامعه برشمرد و افزود:همچنین در تابستان امسال برای طلاب، کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم برگزار است و بانوان می توانند با شرکت در این کلاس ها دانش قرآنی خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب مدارس علمیه با علوم و تکنولوژی روز دنیا از جمله علم رایانه افزود: کلاس های آشنایی با دوره های رایانه و همچنین آموزش وبلاگ نویسی برای طلاب نیز از دیگر برنامه ها است که طلاب خواهر می توانند روزهای دوشنبه و چهارشنبه با شرکت در این دوره های آموزشی بر دانش روز خود برای بهره گیری مطلوب از فعالیت تبلیغی خود بیافزایند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم اباد همچنین با اشاره به برگزاری دوره های تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان ویژه بانوان مشغول به تحصیل در این مدرسه نیز گفت:در ماه مبارک رمضان طلاب با تفسیر قرآن و کاربرد آن در تبلیغ نیز آشنا شدند.

خوشبخت، همچنین از برگزاری کارگاه تکمیلی آموزش فن خطابه برای طلاب پایه های ۴و۵خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارگاه نیز با هدف بالا بردن تکنیک های فن بیان و سخنرانی شهریور ماه امسال برای طلاب برگزار خواهد شد.

وی در پایان از اعزام ۸۰طلبه مدرسه علمیه معصومیه( س) خرم آباد به اردوی مشهد مقدس خبر داد و گفت:این اردو نیز به مدت یک هفته در مرداد ماه امسال برای خواهران طلبه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha