شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) گفت: در گذشته دست‌اندازی به موقوفات فراوان بود، ولی وقف در دوران پس از انقلاب به مسیر اصلی خود بازگشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ضمن مقایسه وضعیت موقوفات در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در زمان طاغوت به موقوفات به چشم طعمه می‌نگریستند ولی پس از انقلاب مسیر صحیح وقف در کشور با اصلاحاتی که صورت گرفت مشخص شد.

وی افزود: در گذشته دست‌اندازی به موقوفات فراوان بود ولی وقف در دوران پس از انقلاب به مسیر اصلی خود بازگشت و امروز، موقوفات پشتوانه و ظرفیتی برای اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) هستند.

تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف و اداره کل اوقاف قم در حوزه فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ وقف جای بسی تقدیر و تشکر دارند گفت: لازم است در اینگونه برنامه‌ها، حتما نسبت به عمل بر اساس نیت واقفان توجه داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه این کار بهترین تبلیغ برای سازمان اوقاف و فعالیت‌های مختلف این نهاد انقلابی می‌شود گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم هم در این بین دارای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی خوبی است و مدیریت صحیحی بر موقوفات وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha