پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ |۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 13, 2024
حجت‌الاسلام طائب

حوزه/ رئیس قرارگاه عمار گفت: پیام شهدای مدافع حرم این است که تحولات اخیر نشانه‌هایی از ظهور است، پس خودتان را برای آن آماده کنید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام مهدی طائب، در مراسم گرامیداشت شهدای مدافعین حرمین شریفین و دفاع از عتبات عالیات در عراق و سوریه، در مسجد امام سجاد(ع) دزفول، با اشاره به تخریب اماکن متبرکه از سوی داعش به بررسی دلایل و ریشه آن (که آغاز این خرابکاری‌ها، تخریب بقیع بود) پرداخت و گفت: بقیع گورستانی ناشناخته در گوشه‌ایی نبود که یک عده بروند آن را خراب کنند، بلکه قبرستان بقیع مکانی ارزشمند برای جهان اسلام بود؛ به همین دلیل نیز این قبرستان را قدرتی به نام یهود ویران کرد.

حجت الاسلام مهدی طائب ادامه داد: بعد از این ماجرا صفویه‌ها روی کار آمدند و شیعه قدرت گرفت، لذا قبور آباد شدند و این بار یهودی‌ها شخصی به نام محمدبن عبدالوهاب را آورده و آل سعود را روی کار گذاشتند و دوباره در جهان اسلام دعوا افتاد، که اوج این قضیه در زمانی بود که رژیم غاصب اسرائیل  در حال غصب اراضی فلسطینی بود و در این زمان بقیع خراب می‌شود.

وی افزود: این قضیه فروکش کرد تا زمانی که انقلاب ما پیروز شد و امام(ره) محور وحدت مسلمانان در زمینه آمریکا و اسراییل ستیزی شد؛ تا این‌که یهودی ها برای بار سوم آمدند و تفکری نو راه انداختند، یعنی طرح عملیاتی آن‌ها همان گروه‌هایی است که به اسم داعش می شناسیم.

حجت الاسلام مهدی طائب، تحولات منطقه را نشانه‌هایی از ظهور خواند و خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم در حال جنگ با نیرویی هستند که اگر این گروه از بین برود، کار تمام است؛ این نیرو در سوریه برای نجات رژیم غاصب اسرائیل، به وجود آمده؛ پیام این شهدای مدافع حرم این است که تحولات اخیر نشانه‌هایی از ظهور است، پس خودتان را برای آن آماده کنید.

حجت الاسلام طائب در پایان بر لزوم حمایت جدی از مدافعان سوریه و یمن تاکید کرد و گفت: ما اگر بدانیم هدفی که دنبال می‌کنیم همان است که در یمن و سوریه مبارزین به دنبال آن هستند، از نان شب خود می‌زنیم، به آنها کمک می‌کنیم و برای حرم سوریه می‌فرستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha