جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کلنگ زنی مجتمع آموزشي و فرهنگي ثامن الحجج(ع)

حوزه/ آیین كلنگ زني مجتمع آموزشي و فرهنگي و مدرسه علميه امام رضا(ع) با حضور حضرت آيت الله مكارم شيرازي، در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، آيت الله سيد احمد علم الهدي، امام جمعه مشهد ، صبح امروز در این مراسم با اشاره به اينكه قلم نافذ و روشنگري و تشريح مباني اعتقادي و انساني شيعه، از افق انسان ساز و توسعه دهنده اساسي دين يعني حوزه علميه قم به دست آيت الله العظمي مكارم شيرازي برداشته شده است،‌ ابراز داشت: امروز آثار و بركت هاي فراواني در سايه پربركت انقلاب اسلامي، نصیب جهانیان شده است.

وي همچنین، توجه به مسائل فرهنگي و تربيتي خاص مشهد مقدس را از مسائلي دانست كه مورد نظر حضرت آيت الله مكارم شيرازي مي باشد.

عضو شوراي برنامه ريزي حوزه علميه خراسان ابراز كرد: ساخت اين مجتمع آموزشي و فرهنگي موجب می شود كه مردم شاهد پايگاه عظيم و بزرگي به عنوان سنگر و دژي محكم در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان باشند.

گفتنی است، زمين مجتمع آموزشي و فرهنگي ثامن الحجج (ع) به مساحت 5 هزار مترمربع در ابتداي حاشيه بلوار شهرك شهيد رجائي واقع است كه صبح امروز توسط آيت الله مكارم شيرازي و با حضور امام جمعه مشهد، مدير حوزه علميه خراسان، استاندار خراسان رضوي، شهردار مشهد و برخي از مسئولان و روحانيون اين شهر كلنگ آن به زمین زده شد.

تصاویر مرتبط

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha