شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دفتر تبلیغات

حوزه/ گردهمایی بیش از دویست نفر از اعضای مجمع عمومی و هیئت مدیره انجمن‌های ادبی و هنری مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دهکده محققین(وسف) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری« «حوزه»، برای نخستین بار بیش از دویست نفر از اعضای مجمع عمومی و هیئت مدیره انجمن‌های ادبی و هنری شعر، داستان، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و مطالعات نظری هنر مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از روز جمعه سیزدهم شهریورماه سال جاری به مدت چهار روز در دهکده تفریحی گردشگری وسف(در اطراف قم) گرد هم می‌آیند.

در این گردهمایی هر انجمن به مدت یک روز به بیان ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه خود خواهد پرداخت تا با تبادل‌نظر و بررسی نقاط ضعف و قوت در حضور اساتید برجسته، به دنبال شناسایی و تقویت سطح هنری هنرمندان طلبه بوده و در نهایت با شناخت آسیب‌ها و مشکلات در صدد رفع آن برآیند.

همچنین هنرمندان هر انجمن ضمن آشنایی و نقد آثار یکدیگر موجبات تقویت و ارتقای سطح کیفی آثار هنری اعضاء را فراهم خواهند کرد.

این گردهمایی به دنبال آن است که امکان استفاده از حداکثر ظرفیت هنری حوزه های علمیه در جهت برنامه‌های فرهنگی تبلیغی فراهم شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha