چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام یونس گلی معاون تهذیب حوزه ایلام

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از شرکت جمعی از فضلاء و روحانیون این استان در دوره فشرده دانش افزایی بین المللی، در جواربارگاه ملکوتی رضوی خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در ایلام با اعلام این خبر، گفت: جمعی از فضلا و طلاب فعال و منتخب استان ایلام از 25 الی 30 مرداد ماه، در دوره دانش افزایی بین المللی، در مشهد مقدس شرکت خواهند کرد.

وی به اهداف برگزاری دوره دانش افزایی بین المللی حوزویان اشاره کرد و افزود: ارائه اطلاعات از ظرفیت های بین المللی برای تبلیغ اسلام و مکتب اهل بیت (ع)، بایسته های تبلیغ بین المللی، زمینه سازی برای تربیت اساتید، پژوهشگران و مبلغان توانمند جهت حضور در عرصه بین المللی، آشنایی شرکت کنندگان با مسایل بین المللی در راستای پاسخگویی به نیازهای جهانی، بستر سازی ارتباط بیشتر حوزویان با خارج از کشور و ... از اهداف برگزاری این دوره اعلام شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: در این دوره فشرده درباره سرفصل هایی چون آشنایی با ادیان، مذاهب و فرق و ضرورت گفتگوی اسلام و مسیحیت و دیگر ادیان و همچنین آشنایی با کشورهای اسلامی و همسایگان، آشنایی با نهادهای دینی بین المللی، بررسی آخرین تحولات جهان اسلام و ... بحث خواهد شد.

رابط امور بین الملل حوزه علمیه استان ایلام خاطرنشان کرد: طلاب و فضلاء می توانند با دانش افزایی و آشنایی با فضای بین الملل، گام های موثری در عرصه تبلیغ اسلام ناب بردارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha