جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دین اسلام

حوزه/ در دین مبین اسلام نسبت به چگونگی حجاب و عفاف زن و همچنین ابعاد گوناگون زندگی فردی و اجتماعی او در همه عرصه ها توجه خاصی شده است

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س)، گفت: بهتر است در دهه کرامت و برگزاری ویژه برنامه های این دهه به محتوای برنامه ها توجه ویژه ای شود و بکوشیم تا شاخصه های عفاف و حجاب فاطمی را برای زنان و دختران جوان تبیین کنیم.

وی با اشاره به این که هیچ دینی به اندازه اسلام به زنان و دختران اهمیت نداده، بیان داشت: در دین مبین اسلام نسبت به چگونگی حجاب و عفاف زن و همچنین ابعاد گوناگون زندگی فردی و اجتماعی او در همه عرصه ها توجه خاصی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد در ادامه با اشاره به این که ولادت حضرت معصومه(س) به نام روز "دختر" نامگذاری شده، تصریح کرد: دختران و  زنان جامعه اسلامی باید با الگوگیری از سیره کریمه اهل بیت(ص)، سبک زندگی خود را انتخاب کنند و طبق آن در جامعه به فعالیت بپردازند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به این که حضرت فاطمه معصومه(س) به دلیل عصمت و پاکدامنی ویژه "معصومه" نام نهاده شده اند، خاطر نشان کرد: ما شیعیان باید با نگاه به سیره و زندگانی این بانوی بزرگوار، مادران آینده را تربیت کنیم.

وی در پایان با اشاره به این که کریمه اهل بیت(ع) با حفظ عفاف و عصمت خود، در فعالیت های مناسبات اجتماعی حضور داشته اند، ابراز داشت: بانوان جامعه اسلامی باید از آن حضرت الگو بگیرند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha