یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - بروجرد

حوزه/ آزادگان به دنیا نشان دادند که ملت ایران هرگز تسلیم دشمن نمی شود و همواره در راه حفظ اعتقادات و اصول خود تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین ترابی، ظهر امروز در دیدار آزادگان شهرستان بروجرد با تبریک دهه کرامت و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز، گفت: آزادگان به عنوان اسوه های پایمردی و استقامت، الگویی مثال زدنی برای بالا بردن روحیه ایثار و مقاومت در جامعه هستند.

وی با اشاره به این که اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و رشادت های ایثارگران و جانبازان است، افزود: باید برای انتقال مفاهیم و ارزش های ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان و ارتقاء سطح اخلاقی جامعه بهره بگیریم.

امام جمعه بروجرد با بیان این که آزادگان حامل فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی هستند، یادآور شد: آزادگان در طول اسارت خود با صبر و مقاومت در برابر فشار دشمن آزادگی و از خود گذشتگی را برای نسل های بعد به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به این که آزادگان با شجاعت و صبر خود در دوران اسارت، متحمل رنج ها و شکنجه های بسیاری شده بودند، ابراز داشت: آزادگان به دنیا نشان دادند که ملت ایران هرگز تسلیم دشمن نمی شود و همواره در راه حفظ اعتقادات و اصول خود تلاش خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به این که آنها در دوران صبر و رنج خود در مقابل دشمن لحظه ای از یاد خدا غافل نبوده اند، خاطرنشان کرد: آزادگان سند صبر، پایمردی و افتخار ملت ایران هستند و همه باید قدرشناس مجاهدت های این بزرگواران باشیم.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از آزادگان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha