یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام محمدرضا حامدی

حوزه/ مدیرکل مدارک علمی معاونت آموزش حوزه های علمیه از اعطای گواهینامه استخدامی سطح ۱ و ۲ به طلاب شاغل فاقد مدرک حوزوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حامدی از اعطای گواهینامه استخدامی سطح 1 و 2 به طلاب شاغل فاقد مدرک حوزوی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: اجرای طرح صدور گواهینامه استخدامی مربوط به طلابی است که در سنگرهای گوناگون اعم از نهادها، سازمان ها و مراکز علمی به عنوان شخصیتی حوزوی؛ اعم از معمم و غیرمعمم تا تاریخ دوازدهم مهرماه 1388 به صورت تمام وقت اشتغال به خدمت داشته و فاقد پرونده تحصیلی بوده اند، می باشد.

مدیر کل مدارک علمی حوزه ابراز داشت: مدرک فوق، فاقد ارزش علمی جهت ادامه تحصیل در سطوح بالاتر در حوزه های علمیه و یا مراکز دیگر علمی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی افزود: «اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی»، «تابعیت جمهوری اسلامی ایران»، «برخورداری ازسلامت فکری، اخلاقی و سیاسی»، «اشتغال به خدمت به صورت تمام وقت» و «موفقیت در آزمون جامع کتبی» ازشرائط عمومی اعطای گواهینامه استخدامی می باشد.

وی با اشاره به مواد آزمون متقاضیان مدرک استخدامی سطح یک، خاطرنشان ساخت: «کتاب شرح لمعه در ابواب صلاه، صوم، حج، متاجر و نکاح»، «اصول فقه مرحوم مظفر شامل مباحث اوامر، نواهی و استصحاب» و «دروس عمومی شامل تفسیر نمونه جلد ١ و مباحث امامت و معاد کتاب بدایه المعارف» مواد آزمون متقاضیان مدرک سطح یک می باشد.

مدیر کل مدارک علمی حوزه در ادامه به مواد آزمون متقاضیان مدرک سطح دو حوزه اشاره کرد و گفت: «کتاب فقه شامل مکاسب محرمه، مباحث شروط المتعاقدین و شروط العوضین»، «کتاب اصول مباحث استصحاب و اوامر» و «دروس عمومی شامل تفسیر المیزان جلد ١ و مراحل اول تا چهارم نهایه الحکمه» مواد آزمونی سطح دو می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی تصریح کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی  www.howzeh.org مراجعه نمایند.

وی در پایان بیان داشت: متقاضیانی که شرایط اولیه دریافت مدرک استخدامی را دارا هستند، جهت سهولت و آگاهی بهتر از زمان و مراحل ثبت نام می توانند شماره ملی خود را از طریق پیام کوتاه به سامانه ارتباطی مدرک استخدامی به شماره 30002251000082 ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کاظم انصاری IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    سلام من چند سال شاغل در سپاه بودم چند سال هم نیروی انتظامی ولی متاسفانه تمام مدارک حوزوی هم گم شده اند
  • مجنبی یونسی فرزند براتعلی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 0
    اعطای گواهینامه استخدامی به طلاب فاقد مدرک. چون مدارک طلیگیم درزمانی بود که رسانه ها سیستمی نبود .مدارک م در ثانهای در اتش سوزی سوخته است فعان یک مدرک استثنای علوم سیاسی نیاز دارم تا بعد بتوانو دوبا ره امتهان بدهم و ومدرک کلی بگیر م باتشکر