چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هفته دولت نماد همدلی و همزبانی میان دولت و ملت است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری هفته دولت را یادآور تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر دانست که الگوی خدمت خالصانه به مردم را ماندگار کردند.

وی با اشاره به رویه دولت‌ها در بیان دستاوردها و عملکرد نهادهای دولتی در این هفته، اظهار کرد: دولت به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه دارد با بهره مندی از سرمایه‌های توانمند انسانی، مسیر توسعه و تعالی را بپیماید.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، روشی که دولت در مواجهه با مشکلات داخلی و خارجی به کار گرفته، با نگاه تعاملی و تدبیر و تعقل توام با حفظ روحیه مقاومتی و ایستادگی در برابر دشمنان و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری وجه تمایز هفته دولت امسال با سال‌های گذشته را امیدواری مردم به حل مشکلات داخلی و خارجی پس از توافق هسته‌ای دانست و ابراز امیدواری کرد که دستیابی به این توافق نویدبخش روزهای خوش برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: تاثیراتی که توافق هسته‌ای در عرصه بین المللی و جهانی داشته، وجهه ملت ایران را معقول و منطقی همراه با اصل عزت و غیرت ملی و اسلامی نشان داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم همچنین فعالیت‌ها و اهتمام دولتمردان در عرصه‌های مختلف به ویژه خدمات بهداشتی و درمانی، حل مشکلات اقتصادی و کاهش تورم و... را قابل تقدیر دانست.

حجت‌الاسلام  والمسلمین اسکندری هفته دولت را نماد همدلی و همزبانی میان دولت و ملت دانست و به بیان بخشی از مطالبات و نیازمندی‌های فرهنگی مردم در حوزه دین پرداخت.

وی با بیان اینکه از دولت تدبیر و امید انتظار داریم در حوزه مسائل فرهنگی حوزه دین توجه بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: این توقع از دولت وجود دارد که در برنامه ریزی‌ها، تخصیص اعتبارات و پشتیبانی از بسته‌های فرهنگی به منظور تقویت روحیه دینی و تعالی معرفتی جامعه نگاه عمیق تری داشته باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha