جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
تصاویر / دیدار اعضای شورای علمی مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) با آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ دبیر شورای علمی موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) اظهارکرد: امروز 12هزار عنوان کتاب در زمینه وهابیت و 600 پایان نامه در کتابخانه حقیقی و 200هزار کتاب در کتابخانه مجازی این موسسه گردآوری شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین فرمانیان در دیدار اعضای شورای علمی موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) با آیت الله العظمی سبحانی گفت: این موسسه از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: دوره نقد وهابیت ویژه طلاب هندوپاکستان و...  دو دوره دو ساله پژوهش محورانه از جمله برنامه های آموزشی این موسسه بوده است که فارغ التحصیلان این دوره امروز از اساتید برجسته کشور در این زمینه هستند.

دبیر شورای علمی موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) اظهارکرد: امروز 12هزار عنوان کتاب در زمینه وهابیت و 600 پایان نامه در کتابخانه حقیقی و 200هزار کتاب در کتابخانه مجازی این موسسه گردآوری شده است.

وی گفت: بخش اجرایی و مقدماتی پژوهش های کنگره جریان های تکفیری انجام شده است و امروز تا جلد 9 و 10 کنگره منتشر شده است؛ شماره 16 سراج منیر و شماره یک سلفی پژوهی نیز آماده انتشار است.

حجت الاسلام والمسلمین فرمانیان بیان کرد: در بخش رسانه، مستندی به نام اهل قبله از شبکه یک پخش شد و مستند مستبصران نیز در شبکه ولایت پخش شد؛ کتاب های نقد وهابیت نیز توسط این واحد منتشر شده است.

دبیر شورای علمی موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) اظهارکرد: امیدواریم طلاب این موسسه در آینده نزدیک با آموزش زبان با سرمایه 200 استاد زبان دان وهابیت شناس در سراسر جهان به تبلیغ بپردازند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha