چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
احمد شایانفر

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز توزیع کتاب‌های درسی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» احمد شایانفر گفت: توزیع کتاب‌های درسی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شده است و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد یافت.

وی تعداد کتاب‌های درسی مربوط به مقطع تحصیلی عمومی سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران را 69 عنوان ذکر کرد و افزود: این کتاب‌ها در شمارگان 345 هزار جلد به چاپ رسیده است و توزیع خواهد شد.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر تعداد کتاب‌های درسی مربوط به مقطع تحصیلی سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران را که از سوی این مرکز نشر تهیه و چاپ شده است، 85 عنوان دانست و اضافه کرد: شمارگان این کتاب‌ها به 15 هزار جلد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها بر اساس تقاضای مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران که از قبل به مرکز نشر هاجر اعلام شده بود، به چاپ رسیده است و به منظور توزیع در سطح واحدهای حوزوی خواهران به مدیریت‌های استانی ارسال می‌شود.

شایانفر با اشاره به اینکه چاپ و انتشار کتاب‌های درسی حوزه‌های علمیه خواهران بر عهده مرکز نشر هاجر قرار دارد، یادآور شد: این کار از ابتدای تاسیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌شده است و پس از تاسیس مرکز نشر هاجر، کار چاپ و انتشار این کتاب‌ها در قالبی منسجم‌تر اجرا می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha