یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 357655
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
حجت الاسلام و المسلمین بهرام دلیر

حوزه/ اگر نتوانیم از آرمان های انقلاب به درستی مراقبت کنیم و دست خوش حوادث شود، قطعا خیانتی بزرگ به خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام دلیردر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، به سالروز قیام  17 شهریور  روز مقاومت ملت مظلوم ایران در برابر رژیم  ستم شاهی اشاره کرد و گفت: 17 شهریور 57 روز به اثبات رسانیدن مقاومت و ایثار و از جان گذشتگی بسیاری از جوانان بود  که انصافا خوب فداکاری کردند و از جان خود گذشتند تا انقلاب به ثمر نشست.

استاد حوزه با بیان اینکه تاریخ نظام سیاسی به یاد ندارد که ظلم و ستمی علیه ملت مظلومی تا ابد پا برجا بماند ابراز داشت: این درس عبرتی برای همه دولت و ابرقدرتها است که هر نظام سیاسی اگر بخواهد به ملت خود جفا کند از بین رفتن آن رژیم حتمی است و همین واقعه هم در ایران به وقوع پیوست و پایه های ظلم فرو ریخت.

وی افزود: این سخن در حقیقت یکی از پیامهای 17 شهریور خطاب به صاحبان قدرت است و این یک سنت الهی است و غیر قابل تغییر می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین  دلیر اظهار داشت: دیگر پیام روز مقاومت، پاسداشت و حفاظت از آرمانهای خون شهدا و مبارزه با  مفاسد در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: انتظاری¬که شهدا از اقشار مختلف به خصوص مسؤلین دارند این است هر گونه نزاع و اختلاف سیاسی که موجب از بین رفتن وحدت و عزت ملی  می شود پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  دلیر ابراز داشت: در شرایط کنونی ملتی در برابر ظلم پیروز و قهرمان است که دارای نظام سیاسی کارآمد، قوی و خلاقیت در ابعاد مخلتف اقتصادی، معیشتی داشته باشد تا مردم او در رنج اقتصادی نباشند.

وی گفت: مسیر شهدا، مسیر مشخصی است و آنها برای باقی ماندن ارکان انقلاب، ولایت و اسلام جان خود را فدا کردند تا آرمان های امام و انقلاب حفظ شود، اگر نتوانیم از این آرمانها به درستی مراقبت کنیم و دست خوش حوادث شود قطعا خیانت بزرگ به خون شهدا شده است.

انتهای پیام:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha