چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 357730
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

امام جمعه پلدختر گفت: نماز جمعه خنثی کننده تحرکات ضد فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امروز در آیین معرفی رئیس جدید ستاد نماز جمعه خواهران شهرستان پلدختر، با اشاره به اینکه آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تبلور وحدت،همدلی و هم زبانی است اظهارداشت:نماز دشمن شکن جمعه سنگری مستحکم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و کارآمدترین وسیله برای تقویت وحدت و همدلی امت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه در پویایی و طراوت مذهبی جوامع اسلامی نیز نقش سازنده ای دارد بیان داشت:نماز جمعه نقش مهمی در کاهش تحرکات ضد فرهنگی و نقشه های شوم دشمنان جهان اسلام بر علیه جوانان دارد.

امام جمعه پلدختر، با اشاره به اینکه اعضای ستادهای نماز جمعه با خدمت خالصانه و بی منت به نمازگزاران ثواب خدمت به حجاج بیت الله الحرام را نصیب خود می کنند اظهار داشت:اعضای این ستاد باید با تقویت همکاری در بین سایر اعضا در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر شدن نماز جمعه تلاش کنند.

حجت الاسلام سوری، با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از وظایف خطیر امامان جمعه است، تصریح کرد:علم ،بصیرت، وحدت و معنویت چهار ویژگی مهم و هدف برگزاری آیین وحدت بخش جمعه است.

وی با اشاره به اینکه خادمان و اعضای ستاد نماز جمعه هم باید در خدمت به نمازگزاران اخلاص در انجام امور و برخورد نیکو را مد نظر قرار دهند خاطر نشان کرد: نماز جمعه بعنوان پایگاهی برای نشان دادن وحدت امت اسلامی و هدایت گر اتحاد جامعه از اهمیت والایی در بین مسلمانان برخوردار است.

امام جمعه پلدختر ، در پایان با اشاره به اینکه امامان جمعه به امر ولی فقیه به ایراد خطبه در آیین نماز جمعه می پردازند یادآور شد: نماز جمعه در زمان غیبت امام زمان(عج) نیز برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای در هدایت آحاد جامعه دارد.

گفتنی است: در پایان این مراسم در حکمی خانم هما کریمیان بعنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه خواهران پلدختر معرفی و از خدمات خانم اکرم سیفی رییس سابق ستاد قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha