شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
طرح صالحین

حوزه/ معاون تعلیم و تربیت سپاه قم با بیان اینکه استان قم در زمینه برگزاری حلقه‌های صالحین فعالیت خوبی دارد گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته امروز بیش از ۶هزار حلقه صالحین در مساجد و کانون‌های بسیج استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام اسماعیل امیر‌زاده در جمع بسیجیان طرح صالحین قم  با اشاره به اهمیت اخلاص در زندگی اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم که در هر عرصه‌ای که مشغول به فعالیت هستیم در کار‌هایمان اخلاص داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه قم افزود: برای موفقیت در کار‌هایمان باید به آن برکت بدهیم که این برکت به وسیله اخلاص در کاری است که برای رضای خداوند انجام می‌شود.

حجت الاسلام امیرزاده با اشاره به دیدار‌هایی که از برخی خبرگزاری‌ها در استان قم داشته بیان کرد: من اخلاص در کار و فعالیت را در برخی از خبرگزاری‌های قم مشاهده کردم که این موضوع زمینه‌ای برای موفقیت آن‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی اخبار دروغ به مخاطبان خود ارائه می‌دهند عنوان کرد: در کشورهای غربی رسانه‌ها خبر‌ها را به صورت ضد و نقیض بیان می‌کنند ولی در رسانه‌های داخلی به دلیل اینکه کار برای رضای خداوند صورت می‌گیرد خبر‌ها به صورت جامع و کامل و صحیح منتقل می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه قم با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین در استان قم تصریح کرد: در بحث ارکان شجره طیبه صالحین حجت الاسلام و المسلمین سعیدی به عنوان استاد شجره طیبه صالحین در استان قم فعالیت می‌کنند که اساتید شجره طیبه صالحین هر استانی توسط مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود.

حجت الاسلام امیر‌زاده اظهار داشت: در مرحله پس از استاد شجره طیبه صالحین سرمربی حلقه صالحین فعالیت می‌کند که 35 نفر در استان قم در این عرصه فعالیت می‌کنند و حتی برخی از آن‌ها در حد درجه اجتهاد هستند و از سواد علمی بسیار بالایی برخوردار‌ اند.

وی گفت: مربی‌های حلقه‌های صالحین نیز در استان قم فعالیت می‌کنند که بیش از 500 نفر هستند و 70 درصد آن‌ها را قشر روحانیت تشکیل می‌دهد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه قم با بیان اینکه استان قم در زمینه برگزاری حلقه‌های صالحین فعالیت خوبی دارد بیان کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته امروز بیش از 6 هزار حلقه صالحین برای اقشار مختلف مردم در مساجد و کانون‌های بسیج استان قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام امیر‌زاده با اشاره به اهداف برگزاری حلقه‌های صالحین در استان قم عنوان کرد: هدف ما از برگزاری حلقه‌های صالحین کادرسازی برای انقلاب در ابعاد تربیتی، بصیرتی و معرفتی است.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین برای همه قشرهای مختلف مردم برنامه دارد تصریح کرد: ما برای 20 رده قشری مردم برنامه‌های دینی و تربیتی داریم که شامل ورزشکاران، اصحاب رسانه و هنرمندان می‌شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha