دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
خواجه پیری

حوزه/مدیر کارگروه قرآنی بنیاد خاتم الاوصیا(عج)، گفت: برگزاری دوره تخصصی مشاوره قرآنی ویژه ۶۰ طلبه و ایجاد ۱۰۰ هزار مجلس قرآنی مسجد محور در سراسر کشور، از جمله فعالیت های این مرکز بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» محمد علی خواجه پیری، مدیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا(عج)، ظهر امروز در دیدار فعالان قرآنی این بنیاد با آیت الله مصباح یزدی، با تسلیت ارتحال آیت الله خزعلی، گفت: خوشبختانه فعالیت گسترده ای که در بنیاد خاتم الاوصیاء(ع) در حال شکل گیری است در حال تبدیل شدن به لشکری از فعالان قرآنی در کشور است.

وی افزود: این بنیاد در سه سال گذشته سعی در تربیت سرشاخه های جریان توسعه قرآنی در کشور  و در این مسیر فعالیت های گسترده ای را سامان داده است.

مدیر کارگروه قرآنی بنیاد خاتم الاوصیا، اظهارکرد: از جمله برنامه هایی که در این مسیر انجام شده است می توان به برگزاری دوره تخصصی و تربیت 4500 مربی برای مهدکودک های کشور و آموزش 1000 روحانی برای بیان تفسیر اشاره کرد.

خواجه پیری خاطرنشان کرد: در راستای توسعه آموزش های تخصصی در زمینه تدریس نهج البلاغه 120 طلبه دوره دیده اند و همچنین 120 طلبه نیز در زمینه تدریس صحیفه سجادیه دوره را گذرانده اند.

وی گفت: برگزاری دوره تخصصی مشاوره قرآنی ویژه 60 طلبه و ایجاد 100 هزار مجلس قرآنی مسجد محور در سراسر کشور، از جمله فعالیت های این مرکز بوده است.

خواجه پیری در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد خاتم الاوصیا به دنبال ایجاد یک شبکه گسترده نیروی انسانی درزمینه محتوا و تفسیر است و نیازهای نظام اسلامی را نیز مد نظر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha