دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
آیت الله نور مفیدی - جامعه المصطفی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: در شرایط امروز جهان که استکبار به دنبال تفرقه افکنی است ، اتحاد و وحدت حول محور اشتراکات از ضروریات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله نورمفیدی در مراسم آغاز سال تحصیلی 95-94 جامعةالمصطفی گرگان که با حضور علمای اهل سنت  و شیعه منطقه برگزار شد،  با تاکید بر جایگاه علم و عالم اظهارداشت: علم و عالم بودن در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و در این زمینه تاکید فراوانی برای یادگیری علم شده است.

وی با تاکید بر درس خواندن جدی طلاب افزود: امروز باید طلاب با جدیت د رمسیر آموزش معارف اسلام گام بردارند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان  ادامه داد: درس خواندن تنها بدرد نمی خورد،  بلکه  باید درس خواندن انسان را به سوی خداوند و کسب معرفت هستی هدایت نماید.

وی تاکید کرد: البته طلاب باید مخصوصا طلاب غیرایرانی که با مشقات فراوان برای تحصیل حضور یافته اند، عالم به زمانه بوده و از اوضاع زمان خود آگاه باشند؛ امروز دشمن در تلاش برای ایجاد اختلاف میان امت اسلامی در سراسر جهان است  و باید طلاب از این دسیسه دشمن آگاه باشند.

امام جمعه گرگان، ادامه داد: در شرایط امروز جهان که استکبار به دنبال تفرقه افکنی است ، اتحاد و وحدت حول محور اشتراکات از ضروریات است و همه باید به آن اهتمام داشته و در این جا نقش طلاب جامعه المصطفی به وضوح روشن است که باید به مناطق مختلف جهان رفته و حقیقت اسلام را برای همه بیان کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha