شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
عمامه‌گذاری

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری آئین تلبس جمعی از طلاب ایلامی همزمان با عید غدیر خبرداد.

حجت الاسلام گلی، در گفتگو با خبرگزار ی«حوزه» در ایلام، با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت، اظهارداشت: به همین مناسبت برنامه های متعددی در حوزه علمیه استان در نظر گرفته شده که توزیع بسته های فرهنگی  در مدارس از جمله آنها است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام،  افزود : این بسته ها شامل محصولات فرهنگی و اخلاقی از  جمله کتب درسنامه ایام غدیریه،منشور تربیتی اسلام (وصیت نامه حضرت علی (ع) به امام حسن مجتبی(ع) و همچنین آشنایی با ایام غدیریه و همچنین نرم افزار هایی با موضوع عید غدیر و  چندین جزوه و کتابچه می باشد.

وی تصریح کرد: امروز ما موظفیم ابعاد مختلف غدیر را به جامعه معرفی کنیم و چرا که تبیین نمودن واقعه غدیر جواب خیلی از سوالات جوانان و نوجوانان را خواهد داد.

حجت الاسلام گلی، افزود: هرچه ما غدیر را درست به جوانان  و نوجوانان مسلمان معرفی کنیم خواهیم دید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری واقعه غدیر نقطه اتفاق مسلمانان می باشد نه نقطه اختلاف!

وی از جمله برنامه های  دیگر این عید بزرگ را جشن تلبس طلاب  اعلام  کرد و یادآور شد: به مناسبت  عید خجسته غدیر جشن تلبس تعدادی از طلاب ایلام روز  پنجشنبه ساعت 10 صبح در حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) شهرستان ایلام با سخنرانی حجت الاسلام استاد سید باقری برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha