دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام کازرونی

حوزه/عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) از تلاش برای راه اندازی صندوق قرض الحسنه کمیته امداد خبر داد و گفت: توانمندسازی نیازمندان یکی از مهم ترین اهداف این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین کازرونی صبح امروز در دیدار اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد، به تغییر اعضای منصوب رهبر معظم انقلاب در کمیته امداد اشاره کرد و اظهار داشت: با حکم مقام معظم رهبری، پرویز فتاح رئیس کمیته امدادخمینی(ره) شد و اعضای جدید نیز در قالب هیئت امنا منصوب شدند.

وی چابک سازی کمیته امداد را یکی از اهداف هیئت امنای این نهاد عنوان کرد و گفت: توانمندسازی نیازمندان یکی دیگر از مهم ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

 عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه به جنبه های فرهنگی را یکی دیگر از اهداف این نهاد برشمرد و گفت: در گذشته خدمات قابل توجهی از سوی مرحوم عسکراولادی انجام شده بود و مجموعه جدید تداوم دهنده خدمات سابق با رفع نواقص خواهد بود.

در ادامه این دیدار سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز بر ضرورت سرعت رسیدگی به نیازمندان تاکید کرد و گفت: 90 هزار دانشجو و طلبه و 300 هزار دانش آموز تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند.

وی در پایان بر ضرورت افزایش یارانه نیازمندان تاکید کرد و ابراز داشت: صندوق قرض الحسنه کمیته امداد نیز جهت حل مشکلات نیازمندان راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha