شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
قرآن

حوزه / مسئول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی، محور برنامه‌های این حوزه را با نگاه به روخوانی، روانخوانی و فصیح خوانی قرآن کریم اعلام کرد.

حجت الاسلام مشرفی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، از برنامه محوری این حوزه برای طلاب خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مشکل روخوانی، روانخوانی و فصیح خوانی قرآن کریم در بین بیشتر دانش آموزان هست، برای افرادی که وارد حوزه علمیه می شوند، برنامه های ویژه و هماهنگ قرآنی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هدیه یک جلد کلام الله به هر کدام از طلاب، برگزاری جلسه های قرآن و ارزیابی آنان از جمله برنامه هایی است که در این زمینه انجام می شود.

مسئول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان این که امسال بیش از 120 نفر به عنوان طلبه جدیدالورود پذیرش شده اند، اذعان داشت: طلاب جدید الورود باید بدانند در راه ارزشمندی قدم گذاشته اند و توفیق بزرگی است که خداوند نصیب آنان کرده، لذا باید از آن محافظت کنند.

وی، محافظت از این هدیه ارزشمند یعنی ورود به عرصه طلبگی را اخلاص، عمل به رسالت خود و معنویت و رعایت ذی طلبگی  عنوان کرد.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به این که خداوند کفالت و ضمانت زندگی بشر را عهده دار است، ابراز داشت: طلاب علوم دینی به عنوان سرباز امام زمان(عج) باید همه توان خودشان را صرف این مسیر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha