پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
سید احمدی میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تاثیرگذاری منبر، گفت: مبلغان اعزامی باید علاوه بر تبلیغ دین، مردم را نسبت به ساخت مساجد و حسینیه ها ترغیب نمایند، بی شک ساخت مساجد و پایگاه های دینی می تواند در خنثی کردن جنگ نرم دشمنان موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در همایش طلایه داران تبلیغ، در خرم آباد، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، ابراز داشت: ایام محرم بهترین فرصت تبلیغ، تبیین و ترویج آموزه های اخلاقی و دینی در جامعه است.

وی با بیان این که روحانیون باید با استفاده از منبر اهداف والای قیام امام حسین(ع) را در جامعه تبیین نمایند، تصریح کرد: تبلیغ، مهمترین راه انجام رسالت الهی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که مبلغان باید در محورهای تبلیغی خود به قرآن، معارف الهی و احادیث استناد کنند، خاطر نشان کرد: با استفاده از این مستندات محکم می توان تاثیر گذاری تبلیغ را در جامعه مشاهده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: مبلغان باید در منبرهای خود در ایام محرم و صفر، آموزه های اخلاقی را جامعه نهادینه و فرهنگ سازی نمایند.

وی با اشاره به این که اخلاص و تواضع از مهمترین ویژگی های تبلیغ کارآمد و اثر گذار است، یادآور شد: مبلغان باید با عمل به گفتار خود، مردم را به سوی مکتب اهل بیت(ع) رهنمون سازند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان باتاکید بر این که مبلغان باید همواره مردم را به اتحاد و همدلی دعوت کنند، گفت: مبلغین باید با وجود برخی مشکلات در حوزه های اقتصادی، تلاش کنند تا روحیه اخوت، برادری و وحدت و همدلی را در جامعه گسترش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امروز مبلغان باید در خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن نقش ایفا کنند، افزود: دشمن تمام تلاش خود خود را برای سست کردن اعتقادات دینی و فرهنگی مردم خصوصا جوانان بکار گرفته و امروز رسالت روحانیون و مبلغان دو چندان شده است.

وی در پایان گفت: مبلغان اعزامی باید علاوه بر تبلیغ دین، مردم را نسبت به ساخت مساجد و حسینیه ها ترغیب نمایند، بی شک ساخت مساجد و پایگاه های دینی می تواند در خنثی کردن جنگ نرم دشمنان موثر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha