پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 360146
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
تشییع  پیکر آیت الله مویدی قمی

حوزه/ پیکر پاک آیت الله مویدی قمی از اساتید تفسیر حوزه‌ علمیه قم که در حادثه جانسوز منا به لقاء الله پیوست، عصر امروز در قم تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مراسم  از ساعت 15 با حضور گسترده علمای اعلام، اساتید حوزه و مسئولان استانی و ملی از مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم آغاز شد و پیکر آن مرحوم روی دوش عزاداران به سوی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم، اساتید مجمع عالی تفسیر حوزه، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید و شاگردان این استاد حضور داشتند با شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از خائنان حرمین شریفین اعلام کردند.

این گزارش می افزاید: نماز میت برپیکر این عالم ربانی،  توسط  آیت الله العظمی مکارم شیرازی  اقامه گردید و سپس پیکر آن مرحوم برای تدفین در بقعه 35 حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انتقال یافت.

گفتنی است، مراسم اولین شب به خاکسپاری این استاد حوزه امشب بعد از  نماز مغرب و عشا در شبستان سوم مسجد اعظم قم، برگزار خواهد شد و همچنین از سوی دفتر آیت الله العظمی حکیم فردا صبح نیز مراسمی در دفتر معظم‌له برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha