جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به این که اباعبدالله(ع) راه میان بر رسیدن به رضای خداست، گفت: باید بصیرت حسینی خود را ارتقاء دهیم، چرا که این مهم نیاز امروز جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، با تسلیت فرارسیدن ایام عزای حسینی، گفت: ماه محرم فرصت بسیار خوبی برای وصل شدن به منبع فیض معنوی یعنی ابا عبدالله الحسین (ع) است و انسان می تواند با توجه و توسل در این ماه به مقامات عالی معنوی برسد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به این که ابی عبدالله الحسین (ع) راه میان بر رسیدن به رضای خداست، گفت: باید با استفاده از ظرفیت بالای این ماه و عزاداری ها و گریه بر سیدالشهدا(ع)، بصیرت حسینی خود را ارتقاء دهیم.

وی در ادامه به فعالیت های حوزه استان ایلام اشاره کرد و با تقدیر از تلاش های معاونین، افزود: دقت و سرعت در اجرای برنامه ها و پیگیری های امور حوزه و طلاب از اهمیت خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور حوزه و طلاب، خدمت و سربازی در رکاب امام زمان (عج) است، چرا که آن حضرت صاحب اصلی حوزه های علمیه هستند.

برپایه این گزارش، در این جلسه معاونین حوزه علمیه استان ایلام نیز پیرامون برنامه های آموزشی، تهذیبی، پژوهشی، تبلیغی و ... به بیان نظرات خود پرداختند .

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha