یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت‌الاسلام حسینی اراکی

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه، انس با قرآن را تضمین کننده سعادت جامعه دانست و بر ارتقاء شعور و فهم قرآنی مردم به ویژه جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدباقر حسینی اراکی، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با نمایندگان خبرگزاری ها در استان کرمانشاه جهت آمادگی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، با تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم، اظهارداشت : نقش و اثرات  قرآن درزندگی بشر سرنوشت ساز است و از این رو تلاوت و فهم قرآن متضمن سعادت جامعه و افراد است.

وی در ادامه افزود: برگزاری مسابقات قرآن موجب اتحاد و حدت و همدلی می شود و آثار و برکات آن بر فضای جامعه حاکم خواهد بود و سلامت جامعه را تامین می نماید

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه عنوان کرد : تلاوت قرآن کریم مقدمه ای برای درک و تعمق در آیات آن است و موجب می شود شعور و فهم قرآنی بیشتر شود و اوامر آن سرلوحه زندگی افراد قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد : خواندن قرآن و توجه به مفاهیم و انس با آن، سبب می گردد بندگی به عالی ترین مرتبه برسد و موجب ارتباط عمیق و رمز اتصال به خداوند متعال است

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و کمک اصحاب رسانه و ایجاد فضای قرانی در استان بتوانیم به بهترین نحو ممکن مسابقات را برگزار نماییم و همگان از معنویات آن برخوردار گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha