دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
علی بهرامی - بسیج طلاب اصفهان

حوزه/ مسئول بسیج طلاب استان اصفهان گفت: اگر در مقابل دشمنانمان نایستیم و مقاومت نکنیم، آنها به کشور نفوذ خواهند کرد و اگر این اتفاق روی دهد و بر جهان اسلام مسلط شوند، دشمن اهداف خود را پیاده خواهد کرد.

حجت الاسلام بهرامی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در اصفهان با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: یکی از نکات و دروس که می توان از حضور باشکوه مردم در این مراسم ها آموخت این است که در مقابل دشمنان باید ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر ما در مقابل دشمنانمان نایستیم و مقاومت نکنیم آنها به کشور  نفوذ  خواهند کرد و اگر این اتفاق روی دهد و به جهان اسلام مسلط شوند دشمن اهداف خود را پیاده خواهد کرد.

مسئول بسیج طلاب استان اصفهان با اشاره به پیام شهدا به مسئولان کشور، تصریح کرد: همانطور که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل دشمنان دین ایستادگی کردند و پیام هیهات من الذله را سردادند مسئولان کشور نیز باید در مقابل تمام مشکلات ایستادگی و مقاومت کنند.

این مقام مسئول، به شاخصه شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: تمام شهدا در راه اسلام و در راه نظام اسلامی و ارزش های آن شهید شدند، شهدای زمان هشت سال دفاع مقدس ما در لب مرزهای کشور دفاع می کردند و با دشمن می جنگیدند اما شهدای حرم در خارج از مرزهای کشور در سوریه، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی در حال جنگ به صورت مستشاری هستند.

وی بیان داشت: اسلام آنقدر عزیز است که با هیچ چیزی نمی توان آن را حفظ کرد مگر اینکه مانند حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در راه اسلام فدا شوند و خون آنها ریخته شده تا اینکه اسلام حفظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha