چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد، از برگزاری جلسات فرهنگی به شیوه ی کارگاهی برای ارتقای فن بیان و خطابه خواهران طلبه در این مدرسه خبر داد.

خانم صغری باقری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با بیان اینکه در جلسه ی فرهنگی که بصورت هفتگی برگزار می شود، طلاب با تمرین سخنرانی در حضور سایر طلبه ها با روش های تبلیغ به منظور تمرین برای فن بیان آشنا می شوند گفت:برگزاری این قبیل جلسات نقش موثری در ارتقای فن بیان و کیفیت تبلیغ طلاب خواهد داشت.

وی، با اشاره به اینکه جلسات کارگاهی روش تحقیق نیز بصورت متناوب در هفته دو بار برای طلاب برگزار می شود، افزود:در این کارگاه ها نیز خواهران طلبه با روشهای تحقیق و مقاله نویسی آشنا می شوند.

معاون آموزش مدرسه ی علمیه فاطمیه(س) خرم آباد  تصریح کرد:دهه آخر ماه صفر نیز برگزاری مراسم ویژه ی عزاداری با حضور عموم مردم و طلاب نیز در این مدرسه برگزار خواهد شد.

باقری در پایان با اشاره به اینکه ایام محرم و صفر امسال علاوه بر فارغ التحصیلان این مدرسه بیش از ۵۰ نفر از خواهران طلبه ی در حال تحصیل مدرسه ی علمیه فاطمیه(س) خرم آباد با حضور در مدارس،دانشگاه ها و جلسات عزاداری برای تبلیغ در بین جامعه حضور دارند خاطر نشان کرد:طلاب این مدرسه در این ایام علاوه بر تبلیغ و ترویج فرهنگ حسینی به نشر و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در بین خواهران، و استحکام بنیان خانواده و ارزشهای دینی اسلامی در جامعه می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha