یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهارت زندگی

حوزه / کارگاه‌های مهارت زندگی ویژه طلاب و روحانیون مزدوج سال ۹۴ استان قم با حضور ۳۶۰ نفر توسط مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام زاهدی فرد معاون فرهنگی مرکز خدمات استان قم در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی توسط مرکز خدمات استان قم، بیان کرد: در سال‌های گذشته همایش مزدوجین ویژه طلاب و روحانیون برگزار می‌شد ولی امسال روال این طرح تغییر یافته و سمت و سوی همایش مزدوجین به سمت کلاس‌های مشاوره رفته است.

وی با بیان این که برگزاری این کارگروه‌ها، کار بسیار علمی و خوبی است و بازخورد خوبی یقیناً خواهد داشت ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع و برای اینکه برگزاری دوره‌ها به آخر سال کشیده نشود، تصمیم گرفتیم که این کلاس ها در ماه محرم و صفر برگزار شود.

معاون فرهنگی مرکز خدمات استان قم با بیان اینکه اولین کارگروه امروز در دانشگاه اصول‌الدین با حضور 360 نفر در کلاس‌های متفاوت 40 نفری برگزار شده است افزود: این کلاس‌ها ویژه مزدوجین سال 94 است و برای طلاب برادر، خواهر، ایرانی و غیر ایرانی نیز برگزار می‌شود و سعی شده است مطالبی مطرح شود که بیشترین کاربرد را در زندگی طلاب دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که در ستاد مرکز خدمات با همکاری معاونت تهذیب مرکز مدیریت صورت گرفته است بیشترین معضلاتی که برای طلاب و روحانیون پیش می‌آید شناسایی شده و بر اساس این آسیب‌ها، موضوع این کلاس‌ها مشخص شده‌اند و اساتید این موضوعات را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام زاهدی فرد بیان کرد: اساتید این دوره توسط معاونت تهذیب مرکز مدیریت مشخص شده‌اند و سعی شده است که از اساتید نخبه و کارآمد و با سطح علمی بالا در موضوعات مشخص شده استفاده شوند.

وی با بیان اینکه تعداد متأهلین شش ماهه اول ثبت شده در استان حدود 800 نفر است، ادامه داد: این دوره‌ها هر هفته برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مزدوجین عزیز برای حضور در این کلاس‌ها تماس گرفته می‌شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha