شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق گفت: تا زمانی که عربستان از تروریست ها حمایت می کند، نبرد ما با جبهه تکفیری ادامه خواهد داشت، چون امروز عربستان و اسرائیل علنا با تکفیری ها هماهنگ هستند و اگر عربستان نبود، بحران سوریه و یمن پایان یافته بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزرای حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی در حسینیه منطقه حاروف گفت: ما به مقاومت افتخار می کنیم، چون توانست توطئه تکفیری صهیونیستی را شکست دهد و بدین ترتیب ما توانستیم خطر را در لبنان دور کنیم و همچنان نیز ایستاده ایم و تا زمانی که عربستان از تروریست ها حمایت می کند، این معرکه ادامه خواهد داشت، چون امروز عربستان و اسرائیل علنا با تکفیری ها هماهنگ هستند و اگر عربستان نبود، بحران سوریه و یمن پایان یافته بود.

وی افزود: هنگامی که خطری مردم وسرزمین ما را تهدید می کند، مقاومت به وظیفه خود عمل خواهد کرد و میدان جنگ شاهد پیروزی ما خواهد بود و مقاومت هیچ گاه از خطر تکفیری ها غفلت نخواهد کرد و توانست جلوی این خطر را بگیرد.

شیخ قاووق در پایان خاطر نشان کرد: اما نیروهای 14 مارس خود را نسبت به این خطر به نادانی زده اند چون این گروه از خارج دستور می گیرند، اما باید بدانند کاری از پیش نخواهند برد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha