شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
13 آبان

حوزه/ حوزه علمیه استان اصفهان در بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، اعلام کرد: مبارزه با استکبار با هیچ بهانه و عذری متوقف نمی شود و مواضع صریح و قاطع رهبری در قبال شیطان بزرگ آمریکا، جای هیچ گونه بهانه گیری برای هیچ کس و مقامی باقی نگذاشته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان طی بیانیه ای به مناسبت روز ملی استکبار روز 13 آبان ماه، اظهار کرد: دشمنی آمریکا و خوی استکبار این قدرت شیطانی با ملت های جهان بخصوص کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی ایران هنوز وجود دارد، بر این اساس جهاد با این مستکبر جهانی و پیروانش نیز وجود دارد.

در این بیانه آمده است: در چند سال اخیر روز مبارزه با استکباربا  ایام محرم نیزهمراه شده است ورنگ وبوی عاشورائی بخود گرفته است، رهبر معظم انقلاب اسلامی بخوبی دشمن و اهداف و راه های نفوذ مستکبرین را شناخته اند و مردم، دولت و ملتهای مسلمان را راهنمائی کرده اند و راه حضرت امام (قدس سره) را به خوبی تبیین وتشریح کرده اند و حجت را بر همه تمام کرده اند .

مرکز مدیریت حوزه علمیه تصریح کرد: اگر به بیانات و موضعگیری‌های رهبر عظیم الشان نگاه کنیم، موضع صریح و قاطع ایشان مبارزه با استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا است و جای هیچ گونه بهانه گیری و عذرآوری برای هیچ کس و هیچ مقامی باقی نگذاشته اند.

در بخشی دیگر از این بیانه آمده است: بر همین اساس اساتید وطلاب و مسئولین حوزه علمیه استان اصفهان همچون گذشتهضمن پشتیبانی ازمقام عظمای ولایت وحمایت همه جانبه ازمواضع ایشان بخصوص در زمینه مبارزه با استکبارآمریکائی همراه با دیگر اقشار جامعه و بخصوص دانش آموزان در مراسم یوم الله 13 آبان شرکت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha