یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کتاب و سنت

حوزه/ شماره ششم فصلنامه کتاب و سنت با موضوع علوم و معارف قرآن و حدیث و دانش‌های مرتبط با آن در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این شماره فصلنامه کتاب و سنت مقالاتی با عناوین « هدف صحیح زندگی از منظر قرآن و حدیث ، تحلیل برهان پایدار و ناپایدار در ترجیح آخرت بر دنیا ، تحلیل مفهومی «لا اکراه فی الدین» و نظریه «آزادی و مسئولیت عقیده» ، دیدگاه علامه طباطبایی (ره) پیرامون احادیث طینت در تبیین سعادت و شقاوت انسان ، آسیب‌شناسی دین‌داری در بُعد عملکرد از منظر قرآن کریم ، مستندات قرآنی و گونه‌شناسی احادیث «بَابُ فَضْلِ الْإِیمَانِ عَلَی الْإِسْلَامِ وَ الْیقِینِ عَلَی الْإِیمَانِ» اصول کافی » در اختیار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه علوم قرآن و حدیث قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه مقالات این نشریه به پایگاه اینترنتی KSEM.IR مراجعه نمایند. همچنین از طریق همین پایگاه می‌توانند مقالات خود را برای انتشار در این فصلنامه ارسال نمایند.

گفتنی است فصلنامه کتاب و سنت به مدیرمسئولی حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی و سردبیری حجت الاسلام و المسلمین رسول رضوی در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث منتشر می‌شود.

انتهای پیام   313/17

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha