شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در استان کرمانشاه خبرداد.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در استان کرمانشاه اظهار داشت : این مسابقات با حضور برگزیدگان مراحل شهرستان از امروز به مدت سه روز و با حضور 206 نفر در رشته های  حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی گفت : مسابقات قرآنی مرحله استانی با کیفیت و دقت بسیار بالایی برگزار  و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری که آذرماه سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، راه می یابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت : امسال برنامه های جانبی نیز در این دوره از مسابقات برگزار می شود که از جمله آن می توان به حضور روزانه 400 نفر در قالب کاروان به محل اجرای مسابقه و همچنین برپایی کوچه قرآن و اهدای بسته های فرهنگی اشاره کرد.

وی به جایگاه ارزنده مهم و معنوی قران کریم در زندگی شخصی اشاره نمود و عنوان کرد : قرآن کریم درمان تمام مشکلات است و با تمسک به این کتاب آسمانی علاوه بر حل تمامی مشکلات معنویت و معرفت افراد نیاز بسیار افزایش می یابد.

 حجت الاسلام اراکی، اهل بیت (ع) را را بهترین و بزرگترین مفسران قرآن کریم ذکر و بیان داشت : هر کدام از این بزرگواران با تاسی از این کتاب پر محتوا و هدایت گر بشر درس بزرگی را در طول عمر پربرکت خویش به ما داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha