شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی اصغر بسطامی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب پژوهشگر، از برگزاری مسابقه پژوهشی مقاله نویسی ویژه طلاب این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر بسطامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اعلام این خبر، گفت: پژوهش از ارکان اصلی حوزه های علمیه است و طلاب باید از همان آغاز طلبگی با تحقیق و پژوهش آشنا شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام در ادامه با اشاره به فراخوان مسابقه مقاله نویسی، افزود: در آستانه هفته پژوهش، یک دوره مسابقه مقاله نویسی با موضوعات "پژوهش از دیدگاه آیات و روایات"، "پژوهش از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)"، " ضرورت و بایسته های پژوهش در حوزه های علمیه"، "پژوهش از دیدگاه مقام معظم رهبری"، "عوامل و موانع ایجاد انگیزه و روحیه پژوهشگری در طلاب" و "رسالت حوزه های علمیه در دوران جدید با تکیه بر پژوهش و تولید علم"، ویژه طلاب استان برگزار می شود.

وی همچنین، نگارش متن مقاله با قلم B Nazanin  شماره 12 در قالب فایل word و با تعداد صفحات بین 8 الی 10 صفحه را از شرایط شرکت در این مسابقه پژوهشی اعلام کرد.

حجت الاسلام بسطامی، 13 آذرماه را آخرین مهلت ارسال آثار از طریق پست الکترونیک p.howzeh.ilam@gmail.com اعلام کرد و گفت: روز 25 آذرماه از صاحبان مقالات برگزیده با اهدای جوایزی، تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha